maandag 12 juni 2017

Bergen en bloemen

Niet overal in de Alpen is de natuur zo rijk als bij ons. Zelfs diegenen die niet echt voor de bloemen komen, kijken hun ogen uit. Met de bergen als coulisse en de kleurige natuur op de voorgrond kan je de mooiste foto`s maken. Ik(Tobias) ben gek op dit soort plaatjes en lig tijdens het lopen regelmatig met mijn neus tussen de Alpenbloemen in de hoop een mooie foto voor mijn plakboek te maken. Ook de afgelopen dagen heb ik het geprobeerd. Onderstaande kiekjes zijn gemaakt tijdens een tocht naar het Hochwang en een dagje zwemmen/wandelen met mijn kinderen. 

Deze hond mocht mee naar de top van het Hochwang. Voor de foto.

De witte stipjes zijn kleine sneeuwveldjes

Gemaakt bij mijn nieuwe lievelings bergmeertje

Tijdens een begeleide tocht naar het Hochwang met Tschiertschen in de verte
De Grünsee... een van de pareltjes die je tegenkomt tijdens de nieuwe wandeling door het Fondei
Het was erg mooi aan de Grünsee en het water is heerlijk ...
Een heel veld vol "Männertreu". In het nederlands heten deze donkerpaarse bloemetjes "vanille orchis". Omdat ze zo heerlijk naar vanille en een beetje naar chocola ruiken.

Foto's en tekst door Tobias Alderliesten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten